انواع تشک و راهنمای خرید آن

گزینه های زیادی برای خرید تشک با کیفیت در بازار وجود دارد. به همین دلیل انتخاب ممکن است کمی باشد. این امر مخصوصاً اگر کمردرد یا گردن درد دارید صادق است. معرفی انواع تشک و راهنمای خرید آن، موضوعی است که در این مقاله می خواهیم به آن بپردازیم. با توجه به اینکه خرید تشک مناسب یا بدون کیفیت می تواند تفاوت بین گذراندن روز را با احساس خوب یا درد ایجاد کند، به شما پیشنهاد می کنیم، خواندن این پست را از دست ندهید.

 ویژگی تشک خوب

در حالی که انتخاب تشک در نهایت یک موضوع ترجیحی و شخصی است، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:
1. با مواد اولیه تشکیل دهنده انواع تشک آشنا شوید.
قبل از خرید، با رایج ترین انواع تشک و نحوه ساخت آنها آشنا شوید.

تشک های فنر داخلی

از سیم پیچ هایی استفاده می کنند که اغلب احساس جهش سنتی و پشتیبانی قوی را ارائه می دهند.

تشک های لاتکس

معمولاً جهش و پاسخ دهی بیشتری نسبت به تشک های فنر داخلی دارند و برای کسانی مناسب است که تمایل دارند خنک تر بخوابند.

تشک های مموری فوم

به گونه ای طراحی شده اند که به طور مناسب وزن بدن را در همه جای تشک به صورت یکنواخت پخش کنند. این ویژگی به کاهش فشار شود. تشک رویال از جمله بهترین های موجود در بازار است که به شکل کاملا ویژه، این قابلیت را به نمایش می گذارد.

تشک ‌های هیبریدی

لایه‌ های مموری فوم یا لاتکس را در بالای تشک فنری داخلی ترکیب می‌کنند که اغلب با هدف ارائه ترکیبی از نرمی و پشتیبانی انجام می‌شود.

تشک های بادی

از پمپ باد برای باد کردن تشک تا حد سفتی مورد نظر استفاده می کنند. به طور معمول، هر طرف تخت از یک محفظه هوای مجزا برای قرار دادن دو خواب با ترجیحات متفاوت استفاده می کند.
نکته: تشک ها نیز بر اساس سفتی رتبه بندی می شوند. به طور کلی، تشکی که خیلی قدیمی یا خیلی نرم است ممکن است به اندازه کافی از ستون فقرات حمایت نکند.

خرید تشک برن، کاهش دهنده درد عضلانی

خرید تشک برن: اگر بیماری کمر یا گردن دارید، احتمالا پزشک یا فیزیوتراپیست به شما توصیه کرده است که از تشک های با کیفیت و مرغوب استفاده کنید. خرید تشک برن می تواند در کاهش علائم درد تاثیر فوق العاده ای داشته باشد. توجه داشته باشید که هنگام دراز کشیدن روی تشک برن و یا سایر تشک های درمانی همچون، تشک رویال، باید گردن و کمر را در حالت خنثی قرار دهید. این باعث تراز خوب ستون فقرات می شود.

2. تست تشک را فراموش نکنید.

به فروشگاه تشک بروید و به خودتان زمان زیادی برای مرور ویژگی های تشک های موجود اختصاص دهید. چنانچه از دید فروشنده مشکلی ندارد، کفش ‌های خود را درآورید و روی چند تشک مختلف به مدت حداقل 10 دقیقه دراز بکشید. این خرید مهمی است، پس به دقت ویژگی های تشک ها را مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

3. مراقب ترفندها باشید.

تشک ها ممکن است ویژگی های مناسب ارتوپدی داشته باشند، اما هیچ گروه پزشکی این ادعاها را تأیید نمی کند. به همین دلیل بهتر است از برند های معتبر مانند کارخانه تشک رویال خریداری کنید که تمام ویژگی های یک تشک با کیفیت را در ساخت محصولات خود، لحاظ می کند.
4-توجه داشته باشید که تشک های سفت همیشه بهترین نیستند.
قبل از خرید یک تشک سفت، کمی فکر کنید. برخی تحقیقات نشان داده اند که بهترین تشک برای کمردرد، تشک متوسط ​​سفت است تا تشک کاملا سفت.
5. نظرات مشتریان را بخوانید.
به آنچه شرکت های تشک درباره محصولات خود تبلیغ می کنند توجه کمی داشته باشید، زیرا آنها باید محصولات خود را با دید مثبت به بازار فروش عرضه نمایند. به دنبال نظرات بی‌طرفانه افرادی باشید که تشک مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند. چنانچه قصد خرید آنلاین تشک برن و یا تشک رویال را دارید، می توانید در بخش نظرات، میزان رضایتمندی از این محصولات را بسنجید.

نتیجه گیری

انواع تشک و راهنمای خرید آن: چنانچه به دنبال خرید یک تشک جدید هستید، از دوستان خود بخواهید پیشنهادات خود را با شما در میان بگذارند. جزئیات مربوط به وضعیت سلامتی خود را در نظر بگیرید، زیرا برخی از افراد ممکن است تجربه مشابهی داشته باشند و می توانند توصیه های خاص تری ارائه دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین