باکس تشک بهتر است یا تخت خواب

برای اینکه به سوال باکس تشک بهتر است یا تخت خواب جواب دهیم بهتر است که در ابتدا به بررسی ویژگی های هر کدام بپردازیم و در نهایت به پاسخ این سوال هم خواهیم رسید. تغییر سبک زندگی، سبک خواب را هم نیز دستخوش تغییرات کرده است. یکی از تغییرات بوجود آمدن نسل جدیدی از تخت خواب می باشد.

باکس تشک یا باکس تخت نوعی از تختواب می باشد که نیاز به فضای کوچکی دارد که این موضوع برای آپارتمان نشینی ها بسیار گزینه وسوسه برانگیزی است. باکس تشک ها به گونه ای هستند  که گویی تشک و باکس بر روی هم قرار گرفته اند و حد فاصلی بین آن ها نیست.

درضمن از باکس تشک ها می توان برای نگهداری وسایلی مانند ظرف و ظروف، وسایل اضافه، رختخواب و غیره استفاده کرد. به طور کلی باکس تشک یک محصول بسیار کاربردی است به خصوص برای منازلی که کوچک هستند. این گونه سبک از تشک های باکس دار از ظاهر بسیار شیکی برخوردارند و تنوع بالایی دارند.

در قدیم از باکس تشک ها در هتل فقط استفاده می کردند اما اکنون کاربرد آن  ها صرفا فقط به هتل ها و مکان های عمومی محدود نیست. بلکه در خیلی از منازل از تشک باکس ها به جای تخت خواب های معمولی استفاه می کنند.

 

باکس تشک یا تخت خواب

باکس تشک چیست؟

باکس تشک نوعی از تخت خواب می باشد که در عین سادگی، زیبا و مدرن است و ظاهر بسیار جذابی را به اتاق می بخشد. جنس رویه ی باکس ها معمولا از پارچه، مخمل و یا چرم می باشد و اسکلت های این سبک از تخت چوبی و یا فلزی می تواند باشد. باکس تشک که به آن باکس تخت یا تخت باکس نیز می گویند در دو نوع ساده (هتلی) و جکدار وجود دارد. نوع جک دار تشک های باکسی همان نوعی است که شما می توانید انواع وسایل خود را در آن جا بدهید  و به عنوان یک کمد از آن استفاده کنید. همچنین باکس تشک ها در ابعاد مختلف در دو صورت تک نفره و دو نفره وجود دارد. شما می توانید انواع باکس تشک های تک و دو نفره را را از نوع ساده و جکدار در خواب مارکت مشاهده کنید و ویژگی های مربوط به آن ها را مطالعه کرده و با خیالی آسوده خرید خود را به پایان برسانید.

تفاوت تخت خواب و باکس تشک

تخت خواب و باکس تشک یک سری تفاوت ها دارند که اگر شما این تفاوت ها را بدانید بهتر می توانید تصمیم بگیرید که تخت خواب مناسب اتاق خوابتان می باشد و یا باکس تشک! در باکس تشک ها کفی و قیدی از هم جدا نیستند یعنی اگر شما باکس تشک را ببینید گویی دو تشک بر روی هم قرار گرفته اند اما در تخت خواب کفی و قیدی از هم جدا هستند. از لحاظ قمیتی هم نیز قیمت باکس تشک از تخت خواب های معمولی پایین تر می باشد. تفاوت بعدی در طول عمر این دو سبک از تخت خواب می باشد. طول عمر باکس تشک از طول طول عمر تخت خواب معمولی بیشتر است. برای مکان های عمومی مانند هتل باکس تشک ها گزینه بهتری هستند.

ویژگی های باکس تشک

ویژگی های بارز باکس تشک عبارتند از:

  • به دلیل اینکه نسبت به تخت خواب های رایج در بازار از لحاظ وزنی سبک می باشند، بنابراین جا به جایی و حمل و نقل آن ها بسیار ساده است.
  • در هتل ها و مکان های عمومی و به طور کلی در هر فضایی که طرحی ساده، شیک و در عین حال کاربردی مد نظر است، باکس تشک بسیار مناسب است.
  • در بین تمامی تخت ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد، بنابراین از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.
  • فضای کمتری را اشغال می کند و برای فضای آپارتمان با اتاق های کوچک مناسب هستند.
  • به دلیل استاندارد بودن ابعاد باکس، تشک به طور کامل بر روی باکس قرار می گیرد، که این موضوع سبب می شود کناره های آن گرد و غباری نشود.
  • به دلیل برخورداری از اسکلت مقاوم، تحمل وزن بالای افراد را نیز دارد.
  • تنوع رنگ در باکس تشک ها به دلیل استفاده از رویه ی پارچه بسیار بالاست.

 

باکس تشک یا تخت خواب

 

تختخواب

امروزه یکی از اسباب های لازم برای خواب در اتاق خواب، تخت خواب می باشد. تنوع در تخت خواب بالاست. یکی از مدل های تخت خواب، باکس تشک می باشد که بعد از مطالعه مطالب بالا متوجه خواهید شد برای اتاق خواب خود می خواهید تخت خواب داشته باشید و یا باکس تشک. در صورتی که در این مورد هر گونه سوالی برایتان پیش آمد می توانید از تیم کارشناسان خواب مارکت سوالات خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین