تشک های بدون نیاز به تخت

در امروزه تولید کالاهای خواب به دلایل مختلفی دستخوش تغییرات بسیاری بوده اند. از جمله این تغییرات می توان به تولید تشک هایی که به تخت خواب نیازی ندارند اشاره کرد.

تشک رویا و تشک تارکان یاتاک که نیز از این دسته تشک ها توانسته اند تولید کنند در بین آن دسته از افرادی که علاقه به استفاده از تشک های بدون نیاز به تخت دارند بسیار محبوب می باشند. این دسته از تشک ها به گونه ای هستند که از آن ها می توانید بدون تخت خواب به کار برد. ممکن است قبلا این دسته از تشک ها خیلی طرفدار نداشتند اما امروزه به دلیل تغییر در سلایق مردم، طرفداران بسیاری توانسته پیدا کند.

به همین منظور برای آن دسته از افرادی که به این تشک ها علاقه و قصد خریدشان را دارند این مطلب می تواند جذاب باشد. در این مطلب به معرفی تشک هایی که به تخت خواب نیازی ندارند می پردازیم.

تخت خواب بادی

از به روز ترین و مدرن ترین تشک های تولید شده تا به کنون، تشک بادی می باشد. از مزیت های این تشک می توان به امکان استفاده از آن بر روی زمین، اشاره کرد. این تشک مناسب کسانی است که  به تختخواب علاقه ای ندارند و می خواهند بر روی زمین بخوابند اما از طرفی به دنبال یک تشک استاندارد مانند تشک رویا و تشک تارکان یاتاک می باشند.

تشک بالش دار بادی

تشک هایی به نام تشک بالش دار بادی وجود دارد که این تشک ها برای مکان های عمومی همانند محیط کار، خوابگاه ها و یا غیره گزینه بسیار مناسبی است. این تشک ها دارای سطح موجودار می باشند. صرفه اقتصادی داشته و بدون نیاز به تختخواب می توان از آن ها بر روی زمین نیز استفاده کرد. جنس تشک های بالش دار بادی اغلب از نوع پی وی سی(PVC) بوده و از کیفیت خوب و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

در ناحیه بالایی تشک، یک بالش سرخود وجود دارد که هدف آن محافظت از قسمت گردن و سرشانه می باشد که از درد در این نواحی جلوگیری خواهد کرد. تشک های بالش دار بادی دارای یک ساک حمل می باشند که جابه­جایی آن ها را راحتتر می کند.

 

تشک بدون نیاز به تخت

تشک بادی دوقلو

تشک بادی دوقلو از مزایای فوق العاده و منحصر به فردی برخوردار است. این تشک دو قلو از دو تشک یکنفره تشکیل شده است که به صورت رایگان در کنار آن دو بالش هم نیز ارائه می شود. این تشک نیز دارای سطحی موجدار است که سبب جلوگیری از تعریق بدن می شود. رویه تشک از جنس مخمل می باشد. هنگامی که از این تشک بخواهید به صورت یکنفره استفاده کنید باید دو تشک را بر روی هم قرار بدهید. این دو تشک با کمربند به هم وصل می شوند که تشک زیرین به منظور ارتفاع گرفتن تشک می باشد.

تشک بادی مخصوص بیماران

برخی از افرادی که دچار کمر درد و یا دیسک کمر هستند، نمی توانند از تختخواب هایی با ارتفاع زیاد استفاده کنند. در نتیجه تشک بادی ای با سطح سفت برای این اشخاص مناسب است. حمل و نقل این تشک­ها به دلیل سبک بودنشان، راحت است. همچنین خواب مارکت به افرادی که زمان طولانی است در بستر بیماری به سر می برند، توصیه می کند از این تشک ها استفاده کند. دلیل آن هم این است که در سطح این تشک ها، هوا به آسانی جریان پیدا می کند.

تختخواب مبل تاشو

زندگی امروزه در آپارتمان ها و خانه های کوچک با متراژ بسیار پایین نیاز به سبک خاصی از لوازم خانگی دارد. کالاهای خواب هم نیز جزء این دسته از لوازم می باشد. مبل هاب تختخواب تاشو که کاربرد مبلمان را در پذیرایی دارند و همچنین قابلیت تبدیل شدن به عنوان تختخواب را نیز دارد. بنابراین شما با داشتن یک محصول در واقع دو محصول خواهید داشت، به این صورت هم در حجم فضا و هم در هزینه ها صرفه جویی می شود.

تشک باکس دار

تشک بدون نیاز به تخت

تشک های باکس دار، همانطور که از نامشان پیداست دارای باکس می باشند. بنابراین نیازی به تختخواب ندارند. که این موضوع هزینه های مربوط به خرید تختخواب حذف می شود. همچنین از تشک های باکس دار می توان برای نگهداری وسایل استفاده کرد. بنابراین در فضا هم صرفه جویی می شود.

تا اینجای مطلب در مورد تشک هایی صحبت کردیم که نیاز به تختخواب ندارند. شما می توانید انواع این تشکها و همچینن تشک رویا و تشک تارکان یاتاک را در خواب مارکت مشاهده کنید. تشک تارکان یاتاک و تشک رویا هر دو از کیفیت های بسیار مناسبی برخوردارند که برای افرادی که به دنبال تشک های با کیفیت هستند گزینه بسیار خوبی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین