تفاوت تشک رویا و تشک خوشخواب چیست؟

در دنیای امروزه به دلیل اینکه اکثر مردم زمان خود را در بیرون از خانه می گذرانند و در منزل به استراحت خود می پردازند، استراحت و خواب کافی بسیار مهم می باشد. بنابراین اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به خواب خود اهمیت می دهید اما نمی دانید باید چه کار کرد تا خواب آرام را برای خود رقم بزنید، ما به شما می گوییم با تشک خوشخواب و تشک رویا این امر امکان پذیر می باشد. تشک خوشخواب و تشک رویا دو برند بسیار شناخته شده در زمینه کالاهای  خواب می باشند. اگر قصد خرید تشک را دارید اما نمی دانید در این آشفته بازار کدام از مارک ها را برای خرید خود انتخاب کنید این مقاله را از قصد ندهید زیرا در این مقاله می خواهیم به بررسی هر دو تشک رویا و تشک خوشخواب بپردازیم. بنابراین تا پایان مقاله با ما همراه باشید که بتوانید خرید تشک خوبی داشته باشید.

 

تفاوت های تشک رویال و تشک خوشخواب

مدل های مختلف تشک خوشخواب

تشک خوشخواب یکی از قدیمی ترین و شناخته ترین نام در زمینه کالاهای خواب و به خصوص تشک دارد. اگر می خواهید تشک خوشخواب را خریداری نمایید بهتر است که در ابتدا با انواع آن آشنا شوید. زیرا تشک های خوشخواب انواع مختلفی دارند و باید بدانید که نام های آن ها چیست و یا اینکه هر کدام از آن ها در دسته فنری و یا طبی قرار می گیرند که بتوانید مدل مناسبی را متناسب با ویژگی های جسمانی و سبک خوابیدن خود انتخاب کنید. انواع تشک های خوشخواب شامل تشک نوزاد، نوجوان، گرد آناهیتا، مهمان،  آلینا، آناهیتا، کامفورت، کلاسیک، سوپر کلاس هارد، سوپر کلاس سافت، طبی، طبی فنری، باراباس، ام بی ام بیوریتمیک، سوپر، فرست کلاس و طبی پاکتی می باشد. هر کدام از این تشک ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و در ابعاد مختلفی موجود می باشند. شما همراهان همیشگی می توانید هر کدام از این مدل ها را با آسودگی خاطر از  خواب مارکت خریداری کنید.

برند رویا

محال است که اگر به دنبال تشک باشید این نام را نشنیده باشید. رویا یک برند بسیار معروف با گذشته ای بسیار درخشان در زمینه تولید محصولات کالای خواب می باشد که شاخص ترین آن تشک رویا می باشد. تنها نام رویا، کافی است که مردم برای خرید آن اطمینان کنند. در تولید تشک های رویا از فن آوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده می شود. به همین دلیل می باشد که این تشک ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. پس برای خرید تشک با برند رویا به هیچ وجه تعلل نکنید.

شباهت ها و تفاوت های تشک رویا و خوشخواب

تشک رویا و خوشخواب هر دو، برندهای بسیار مطرح و پر آوازه ای می باشند که در زمینه تولید کالای خواب ایرانی فعالیت می کنند. موقعی که فردی تصمیم به خرید تشک می گیرد با این دو برند مواجه می شود. در حین مواجه با این دو برند سوالات مختلفی برایش مطرح می شود. یکی از این سوالات این است که تشک برند رویا رو بخرم بهتره یا خوشخواب؟ بنابراین بهتر است که تفاوت و شباهت ویژگی های این دو برند را بدانیم که بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ویژگی های تشک خوشخواب

هر دو برند تشک های با کیفیتی را تولید می کنند و از خرید هر کدام از آنها پشیمان نخواهید شد. از لحاظ قیمتی تشک و به طور کلی محصولات شرکت رویا از قیمت بهتری برخوردار می باشد و با یک بودجه کم هم می شود یکی از مدل های تشک رویا را خرید کنید که کیفیت قابل قبولی هم خواهد داشت. در مورد کیفیت می شود گفت هر دو تشک های با کیفیتی تولید می کنند اما عموما تشک های خوشخواب کمی قوی تر از تشک های رویا می باشند. هر دو برند در هر سال تشک هایی را تولید و عرضه می کنند که کیفیت بسیار بالایی را دارند.

تفاوت های تشک رویال و تشک خوشخواب

 

ویژگی های خوب تشک خوشخواب

از ویژگی های خوب این تشک می توان به ارتفاع مناسب آن، جنس پارچه ی مناسب که سبب می شود که ناراحتی های پوستی ایجاد نشود، دوخت تمیز و استحکام بالای آن اشاره کرد.

ویژگی های خوب تشک رویا

از ویژگی های خوب این تشک می توان به قیمت مناسب آن، کیفیت خوب و جنس پارچه مرغوب که سبب نارحتی پوستی و آلرژی خاصی نشود اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین