پرفروش ترین مدل بالش طبی هوشمند

اگر به دنبال شناخت پرفروش ترین مدل بالش طبی هوشمند هستید، جای خوبی آمده اید. در این پست قصد داریم به مهمترین ویژگی های بالش طبی هوشمند بپردازیم که آنها را در مصدر جدول فروش کالای خواب قرار داده است. بالش طبی هوشمند می تواند طیف وسیعی از وظایف را انجام دهد، از جمله حرکت دادن آرام سر با کیسه هوا به منظور جلوگیری از خروپف، پخش صداها برای کمک به خوابیدن، جمع آوری داده ها برای تجزیه و تحلیل خواب و بیدار کردن شما بسته به مدلی که انتخاب می کنید. برخی داده ها را به یک برنامه ارسال می کنند و همچنین توسط یک اکو کنترل می شوند. در ادامه به ویژگی های بیشتری اشاره خواهد شد.

بالش طبی هوشمند چیست؟

فناوری هوشمند به کار برده شده در طراحی این نوع بالش ها، می تواند داده ها را برای تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری جمع آوری کند یا فقط کاربر را از شرایط فعلی آگاه نماید. جالب است بدانید که بیشتر اوقات این فناوری پیشرفته، توسط یک برنامه از تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه کنترل می شود، در حالی که گرایش به سمت دستگاه های هوشمند کنترل شده صوتی است.

ویژگی های پرفروش ترین مدل بالش طبی هوشمند

مدلش بالش طبی هوشمند دارای یکسری ویژگی میباید که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت:

پشتیبانی از قابلیت حسگر بدن

جعبه کنترل دارای عملکرد حسگر بدن انسان است و نور شب به طور خودکار روشن می‌شود. پس از حس کردن فعالیت‌ های انسان در شب یا در نور کم، برای سهولت در بیدار شدن افراد در شب، به طور خودکار روشن می‌شود و برای مدتی دوام می‌آورد.

پخش موسیقی و صدا

انواع مدل بالش طبی

به صورت بی سیم موسیقی خواب و سایر آهنگ های صوتی را از برنامه های محبوب پخش می کند بدون اینکه مزاحم شریک خواب شما شود. بالش طبی هوشمند مجهز به چندین بلندگوی بی‌ سیم دقیق برای تجربه صدای بهینه است. این یک ویژگی خوب و دارای چند کاربرد عملی است. اولاً، اگر می‌خواهید موسیقی پخش کنید تا به خوابتان کمک کند، این یک راه عالی برای انجام این کار بدون ایجاد اختلال در خواب شریکتان است. ثانیا، یک آهنگ صوتی با نویز سفید از طریق بالش قابل پخش است تا یک تجربه خواب استثنایی داشته باشید. همچنین امکان گوش دادن به تاب های صوتی نیز برای شما فراهم گردیده است.

ردیاب خواب

حرکت خواب و خروپف دسی بل را اندازه گیری می کند و در نتیجه یک نمره خواب و گزارش دقیق روزانه از مدت زمان خواب و آرامش به دست می آید. علاوه بر ردیابی خواب، گزارش مفصلی روزانه از مدت زمان خواب و آرامش در اختیار شما قرار می دهد. محدوده زمانی ساعت زنگ دار هوشمند به طور سفارشی زمان بیداری را برای شما تنظیم می کند تا بر اساس داده هایی که جمع آوری کرده است، چرخه خواب شما را به بهترین نحو تنظیم کند.

بیشتر بخوانید: بالش هوشمند چیست؟

قیمت بالش طبی هوشمند

زنگ هوشمند

چنانچه یک محدوده زمانی را برای هشدار ساعت زنگ دار تنظیم کنید، بالش طبی هوشمند زمان بیداری شما را متناسب با چرخه خوابتان تنظیم می کند تا انرژی صبحگاهی بیشتری داشته باشید.

راحتی قابل تنظیم

روکش بالش گیاهی به کاربرده شده در ساخت بالش طبی هوشمند، دما را تنظیم می کند و رطوبت را از بین می برد. همچنین امکان پر شدن دسته فوم حافظه، مطابق با اولویت های خود، از دیگر ویژگی های پرفروش ترین مدل بالش طبی هوشمند موجود در بازار به شمار می رود. به عبارت دیگر می توانید میزان پر شدن بالش را از نرم به سفت تنظیم نمایید.

خروپف را متوقف می کند

خروپف را تشخیص می دهد و به آرامی می لرزد تا موقعیت خواب را بدون بیدار کردن شما تنظیم کند. بالش طبی هوشمند سطح خروپف شما را با میکروفون تنظیم شده داخلی دسی بل کنترل می کند و هنگامی که خروپف را تشخیص می دهد بالش کمی لرزش می کند بنابراین بدون اینکه بیدار شوید سر خود را به موقعیت دیگری می برید. این بالش مجهز به 2 موتور لرزش قابل تنظیم به همراه ژیروسکوپ 3 محوره برای ردیابی حرکت خواب می باشد.

بالش طبی هوشمند، چگونه از خروپف جلو گیری می کند؟

پس از تشخیص خروپف، محفظه های هوای داخل بالش به آرامی و بی صدا باد می شوند و سر فرد را به طرفین حرکت می دهند. بنابراین، بافت ‌های نرم پشت گلو را صاف می‌کند و از لرزش ‌هایی که باعث خروپف می‌شود جلوگیری کرده و همچنین فاصله بیشتری بین گلو و زبان شما ایجاد می‌کند. این اجازه می دهد تا هوا آزادانه در حفره دهان جریان یابد و خروپف را به حداقل می رساند یا کاملاً از بین می برد.

نتیجه گیری

بالش طبی هوشمند، یک اختراع فوق‌العاده است که بسیاری از ویژگی‌ های مفید را ارائه می‌دهد. خواب شما را تجزیه و تحلیل می‌کند، از خروپف جلوگیری کرده و پخش موسیقی بی‌سیم و همچنین یکپارچه‌ سازی اینترنت اشیا را ارائه می‌دهد. . همچنین به عنوان ساعت زنگ دار عمل می کند. همه اینها با بالشی که به لحاظ ظاهری دقیقاً شبیه بقیه است اتفاق می افتد. در مجموع، هر یک از ویژگی هایی که بالش هوشمند ارائه می دهد برای بهبود خواب و در نتیجه سلامت شما است. ناگفته نماند که بالش هوشمند به لطف شتاب سنج یکپارچه می تواند حرکات و جهت گیری بدن را در طول خواب ردیابی کند. در این بالش هوشمند، می‌توانید اطلاعاتی در مورد فعالیت خواب، مراحل خواب، میزان خروپف کردنتان (دسی بل)، حرکات در طول خواب، مدت زمان خوابیدن و غیره پیدا کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین