گران ترین تشک جهان

قطعا همه ما به یک خواب شبانه خوب احتیاج داریم و بعد از تمام خستگی های روزانه هیچ چیزی را بهتر از یک خواب خوب دوست نخواهیم داشت. سیستم بدن انسان به گونه ای است که برای رفع خستگی و تجدید قوا نیاز به استراحت و خواب دارد. برای داشتن یک خواب آرام، با کیفیت و لذت بخش تشک و همچنین تخت نقش اساسی دارند. البته می توان گفت تشک در این مورد تأثیر بیشتری دارد.

در صورتی که برای خواب خود از تشک های مناسبی همچون تشک رویا، تشک رویال، تشک خوشخواب و …. استفاده نکنید؛ علاوه بر اینکه ممکن است خواب خوبی را تجربه نکنید، ممکن است بدنتان در معرض دردهای اسکلتی، ستون فقراتی و عضلانی شود. در میان این دردها، کمر درد و گردن درد شایع ترین مشکلات مربوط به استفاده از تشک نامناسب می باشد.  بنابراین به هنگام خرید تشک باید هوشیار باشید تا یک انتخاب خوبی داشته باشید.

در این مقاله تصمیم گرفته ایم که در مورد گران ترین تشک هایی که در بازار خارجی و داخلی وجود دارند صحبت کنیم. بنابراین اگر قصد خرید تشک دارید و یا به موضوعاتی این چنین در مورد کالاهای خواب علاقه مند هستید، این مطلب را از دست ندهید و تا پایان مقاله همراه خواب مارکت باشید.

معرفی گران ترین تشک های موجود در بازار خارجی

در این قسمت از مقاله گران ترین تشک هایی که در بازار خارجی تولید می شوند را معرفی می کنیم.

تشک رویال پدیک با قیمت: 9000 دلار

شرکت رویال پدیک، تشک هایی با کیفیت را تولید می کند که همگی آن ها، از مواد دست ساز ساخته شده اند. هر تشکی که توسط این شرکت تولید می شود، به طور کامل از پنبه تولید شده و ضد آلرژی است. از محصولات رویال پدیک می توان به تشک های لاتکس، تشک پد دار و غیره اشاره کرد.

تشک دوژیانا با قیمت: 14000 دلار

به اعتقاد کارخانه دوژیانا، تشک هایی را که تولید می کند، یک ماشینی است برای زندگی بهتر افراد! تشک های دوژیانا وزن کاربر را به صورت مساوی بر روی تشک پخش می کند و این امر منجر به بهتر شدن گردش خون خواهد شد. یکی از مدل تشک های دوژیانا، امکان تغییر دادن درجه سفتی را دارد؛ به این صورت که با استفاده از هندلی که در تشک تعبیه شده است درجه سفتی تشک را در قسمت های  یکی ازمدل های این برند به شما امکان تغییر سفتی تشک را می دهد. شما می توانید درجه سفتی تشک خود را در قسمت های مختلف آن تغییر دهید.

تشک هیپناس با قیمت: 1500 دلار

هیپناس شرکتی انگلیسی بوده که نام خود را که نام خود را از خدای یونانی به همین نام الهام گرفته است. تشک های لوکس متعددی توسط این کمپانی طراحی و تولید می شوند؛ همین مسئله سبب شده است هیپناس به بهترین برند تشک در بریتانیا تبدیل شود. کمپانی هیپناس توانسته است مهر سلطنتی را دریافت کند؛ همچنین تشک های فنری تولید شده توسط این شرکت دست ساز بوده که با ترکیب مهارت های سنتی و تکنولوژی روز تولید می شوند.

تشک وی اسپرینگ با قیمت: 40000 دلار

 وی اسپرینگ، از سال 1901 فعالیت خود را شروع کرده است؛ جالب است که بدانید این کمپانی، تشک شما را با توجه به خصوصیت های شما می سازد. حرف وی (VI) یکی از اعداد رومی است که نمایانگر عدد6 می باشد؛ از آنجایی که این شرکت از 6 فنر به عنوان تعداد فنرهای بهینه در تشک استفاده می کند از این حرف در نام شرکت خود به کار برده است.

5 ـ تشک کلافت با قیمت: 60000 دلار

از بهترین برند های تشک در دهه اخیر می توان به تشک کلافت اشاره کرد که برای خرید تشک از این برند باید 60000 دلار هزینه کنید.

6 ـ تشک هاستنز با قیمت: 140000 دلار

شرکت هاستنز؛ یک شرکت سوئدی است که تشک هایش را با استفاده از مواد طبیعی همچون موی سر اسب، کتان، کاج، پشم و پنبه به صورت دست ساز تولید می کند. تشک های این شرکت بسیار لوکس بوده که برای ساخت هر کدام زمانی بین 150 تا 160 ساعت نیاز است.

معرفی گران ترین تشک های جهان

تشک رویا و رویال بهترین تشک های موجود در ایران

از بهترین و گران ترین تشک های موجود در بازار داخلی ایران می توان به تشک رویال و تشک رویا اشاره کرد؛ این تشک ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در بین مردم بسیار محبوب هستند. اگر قصد خرید تشک رویا و یا تشک رویال را دارید می توانید در خواب مارکت انواع تشک رویال و تشک رویال را مشاهده و خریداری کنید. در صورتی که برای هر کدام از مدل های تشک رویال و تشک رویا نیاز به مشاوره داشتید می توانید با شماره های مندرج در سایت خواب مارکت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مطالب بیشتر:

5 راه افزایش طول عمر تشک

تفاوت تشک رویا و رویال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیج اینستاگرام
مشاوره آنلاین